Engler finnes...

Engler finnes...
Det er mange av oss....

torsdag 9. desember 2010

Julekos i Tonjes verden.

JULEKOS FOR MEG ER:

Å bake litt sammen med mine kjære, og gi bort en boks med litt julekaker til de som liker
å få sånt. I år har vi bakt Krumkaker, pepperkaker,kokosmakroner og så skal jeg prøve meg på litt konfekt etterhver.


Dessuten er det noe mere jeg bare må ha nå i førjulstiden
*En fornøyd datter som snakker mye om Nissen
og alt han evt kan bring med seg om hun er snill...
*Mengder med telys som brenner når vi er hjemme

*Duften av Kongerøkelse

*Gløgg

*Julebrus. (Det er Grans sin som er best)
*Julemusikk på pc,mp3-spiller,i bilen og på anlegget i stua
*Duften og forsmak på ribbe,medisterkaker og medisterpølser (mmm)
Og et ellers ganske julete hjem....
Hva gjør dere i førjulstiden som er viktig for dere?























.


































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar