Engler finnes...

Engler finnes...
Det er mange av oss....

søndag 14. november 2010

En helt vanlig søndag i November...

Består av at jeg står opp med trollungen når hun våkner,
i dag var den 0645 :gjesp:
Vi har sett på barnetv, lekt og lest.
Jeg har drukket sikkert en bøtte med kaffe og
vært litt på nett innimellom.

Sambo sto ikke opp før rundt 11,
jeg er dødsliten og formen er ikke på topp...
Det blei en lang dag i går og
når man er litt småpjusk i tillegg er ikke det
en optimal oppladning for en familiesøndag!

Cupfinalen er på i bakgrunnen og i dag holder jeg
to knapper på Strømsgodset.

Skal finne meg en bok og legge meg ned i sofaen litt nå,
kommer med et lenger innlegg i løpet av kvelden!

Gratulerer med farsdagen alle pappaer <3

1 kommentar:

  1. Ligner litt på min dag så langt idag... men uten kaffe og fotball..
    Her er det Kaptein Sabeltann som står på nå...

    SvarSlett