Engler finnes...

Engler finnes...
Det er mange av oss....

torsdag 11. november 2010

Torsdagstanker

Torsdag, snart helg...

Jeg har tenkt mye på hva jeg skal blogge om..
Og har kommet frem til at en lett blanding av meg
må være greit.
Litt familie. mye fjas og hverdagslivet generelt :)

Jeg er opptatt av familien min og de nære vennene mine,
venner er ikke det jeg har mest av men de jeg har er verdt
gull...
De vet alle hvem de er, og det er godt å ha dem der...

Den nære familien min er stor, og det er sånn jeg liker å ha det.
Jeg har jo min kjære datter som er 2,5år og min kjære samboer <3
De betyr mest i verden.

Jeg har verdens beste mamma og pappa,
uten dem hadde det ikke vært noen meg..
Jeg takker dem fordi de har oppdratt meg til den jeg er nå,
har lært og lærer fortsatt mye av dem :)
Er alltid så godt å komme hjem dit <3

Storesøstern min Helen er en viktig person i livet mitt,
det er 2 år mellom oss og vi har hatt en fin oppvekst sammen!
Når vi begge nå er etablerte og har fått barn føler jeg at båndet er
enda mere sterkt! Jeg er veldig gla i deg "Gagga" og i den nydelige familien din <3

Lillesøstern min Carina er også en viktig person i livet mitt,
mellom oss er det 5 år og vi har også hatt det bra sammen når vi var mindre :)
Nå som hun også har fått barn og er etablert er båndet mellom oss
blitt sterkere! Jeg er veldig gla i deg lillesøss, og i den nydelige familien din <3

Lillebror er vel den i søskenflokken som er mest lik meg,
jeg har alltid synes at Jonas og jeg har hatt et spesielt bånd.
Nå har lillebror blitt stor gutt og er også i ferd med å etablere seg.
Vi tok lappen samtidig og synes det å dra på Bingo i ny og ne er morro ;)
Du er en bra kar brodern. Og jeg er veldig gla i deg <3

Tror dette er nok for nå....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar