Engler finnes...

Engler finnes...
Det er mange av oss....

mandag 22. november 2010

Juleforbredelser....









JULEFORBREDELSER


Nå er det ikke lenge til Advent og 1 desember :)
Og her i huset har jeg allerde begynt med forbredelser...


I går pusset jeg vinduer og hang opp nye julegardiner på
kjøkkenet og stua. Det er alltid koselig med litt forandring og
adventstiden frem til jul er fyllt med mye lys
og varme i huset vårt.
I dag har jeg laget dørkrans til utgangsdøra, den skal jeg ta bilde av seinere og legge ut.



Dessuten har jeg begynt å lage lister over alt som skal ordnes til jul
og julegaver som skal gies bort.



Mere julestæsj kommer på løpende bånd :)
Ha en flott mandag




















1 kommentar:

  1. Juleforberedelser her også om dagen :) Pyntet igår og fortsetter idag! Superkoselig!! :)

    Takk for kommentar på bloggen min!

    SvarSlett